A Thursday (2022) Bangla Subtitle – এ থার্সডে

Naina Jaiswal is a teacher at the Little Tots Play School in Colaba who has just returned from a three-week leave she took for an unknown reason. The school is located on the front portion of the property owned by her fiance Rohit Mirchandani, who lives there. The parents come to drop off their kids, and Naina requests one of the parents to send a cake, as she remembered that it was their daughter Niharika’s birthday the next day. She asks if their driver could deliver the cake to the school. Everybody leaves the premises, and Naina engages the children in a cartoon film, later drawing up the curtains, latching up all doors, and loading up a pistol. She then calls the Colaba police station and informs them that she has taken 16 children hostage.

Shahriar Hossain Rifat has made a Bangla subtitle for this Thursday movie. The Thursday movie was directed by Behzad Khambata and the story was written by Behzad Khambata, Ashley Lobo. Yami Gautam, Atul Kulkarni and Neha Dhupia have played special roles in this Thursday movie. It was released on Thursday in 2022. The movie has received a rating of 8.2 / 10 with 15,000 votes so far in the Internet Movie Database.

Description of the movie
Movie Name: A Thursday
Director: Behzad Khambata
Story writer: Behzad Khambata, Ashley Lobo
Movie genre: Drama, Thriller
Language: Hindi
Translator: Shahriar Hossain Rifat
Release date: 18 February 2022
IMDB rating: 7.2 / 10
IMDB votes: 15,000
Run time: 128 minutes
Download subtitle

নয়না জয়সওয়াল কোলাবার লিটল টটস প্লে স্কুলের একজন শিক্ষিকা যিনি অজানা কারণে তিন সপ্তাহের ছুটি থেকে ফিরেছেন। স্কুলটি তার বাগদত্তা রোহিত মীরচান্দানির মালিকানাধীন সম্পত্তির সামনের অংশে অবস্থিত, যিনি সেখানে থাকেন। বাবা-মা তাদের বাচ্চাদের ছেড়ে দিতে আসেন, এবং নয়না বাবা-মাদের একজনকে কেক পাঠাতে অনুরোধ করে, কারণ তার মনে পড়ে যে পরের দিন তাদের মেয়ে নীহারিকা এর জন্মদিন ছিল। তিনি জিজ্ঞাসা করেন তাদের ড্রাইভার কেকটি স্কুলে পৌঁছে দিতে পারে কিনা। সবাই প্রাঙ্গণ ছেড়ে চলে যায়, এবং নয়না বাচ্চাদের একটি কার্টুন ফিল্মে নিযুক্ত করে, পরে পর্দা আঁকতে থাকে, সমস্ত দরজা আটকে দেয় এবং একটি পিস্তল লোড করে। এরপর তিনি কোলাবা থানায় ফোন করেন এবং তাদের জানান যে তিনি ১৬টি শিশুকে জিম্মি করেছেন।

এ থার্সডে মুভিটির বাংলা সাবটাইটেল (A Thursday Bangla Subtitle) বানিয়েছেন শাহরিয়ার হোসেন রিফাত। এ থার্সডে মুভিটি পরিচালনা করেছেন বেহজাদ খাম্বাটা এবং গল্পের লেখক ছিলেন বেহজাদ খাম্বাটা, অ্যাশলে লোবো। এ থার্সডে মুভিটি তে বিশেষ চরিত্রে অভিনয় করেছেন ইয়ামি গৌতম, অতুল কুলকার্নি, নেহা ধুপিয়া। ২০২২ সালে এ থার্সডে মুক্তি পায়। ইন্টারনেট মুভি ডাটাবেজে এখন পর্যন্ত ১৫,০০০ টি ভোটের মাধ্যেমে ৮.২/১০ রেটিং প্রাপ্ত হয়েছে মুভিটি।

মুভিটির বিবরণ

  • মুভির নামঃ এ থার্সডে
  • পরিচালকঃ বেহজাদ খাম্বাটা
  • গল্পের লেখকঃ বেহজাদ খাম্বাটা, অ্যাশলে লোবো
  • মুভির ধরণঃ ড্রামা, থ্রিলার
  • ভাষাঃ হিন্দি
  • অনুবাদকঃ Shahriar Hossain Rifat
  • মুক্তির তারিখঃ ১৭ ফেব্রুয়ারি ২০২২
  • আইএমডিবি রেটিংঃ ৮.২/১০
  • আইএমডিবি ভোটঃ ১৫,০০০ টি
  • রান টাইমঃ ১২৮ মিনিট

ডাউনলোড সাবটাইটেল

Leave a Comment

Share via
Copy link
Powered by Social Snap