Salute Bangla Subtitle – স্যালুট

Salute Bangla Subtitle was a mediocre film. The film’s progression was slow, and the climax was dull. There were also some very cliche “coincidences” sprinkled throughout the plot. The story could have been told much more effectively. My 75-year-old grandmother and I watched the film together. It didn’t sit well with either of us. My mother, on the other hand, who had seen the Salute Bangla Subtitle on her own, said she enjoyed it. I suppose different people have different tastes. Personally, I would recommend watching this film only if you have nothing else to do because the overall presentation will most likely disappoint you.

I am quite impressed with Dulqueer Salman after watching this movie. He plays a unconventional south hero, very realistic. The other characters revolve around him and ably support the movie. It shows the frustration of a righteous police officer with the bureaucracy and his seniors in a very nice way

Salute Bangla Subtitle is slow in the first half but keeps you engaged till the end. Though the movie can be questioned for some flaws but they may be well ignored.

The director has kept an option of a sequel open but it will require a very good script and story for the audience to keep them intrested.

Most of the reviews of this movie says it’s a slow burner a different type of cop movies as positives. Agreed.

Salute Bangla Subtitle is called a thriller. There is no mystery or thrill in this movie. (Even the good old oru cbi dairykuruppu was a thriller). And for stretches of time Salute is plain boring. No, I am not a fan of cop movies that zooms on the biceps and goons flying in the air in slo-mo.
Only positives about the movie is Dulqer’s restrained acting and a good portrayal of real life dilemmas that cops face to solve crimes.

A well made movie indeed, the twists and turns are subtle, dalq has done well and so has the whole cast, good direction could have gotten better but did the job, it did have some reference to the Sean Penn flick with Jack in the pledge…yes and the Indian or mallu touch to it to connect with our audience…
Worth a shot

Salute Bangla Subtitle একটি মাঝারি চলচ্চিত্র ছিল। চলচ্চিত্রের অগ্রগতি ধীর ছিল, এবং ক্লাইম্যাক্স ছিল নিস্তেজ। প্লট জুড়ে কিছু খুব ক্লিচ “কাকতালীয়” ছিটিয়ে দেওয়া ছিল। গল্পটা আরো কার্যকরভাবে বলা যেত। আমার 75 বছর বয়সী দাদী এবং আমি একসাথে ছবিটি দেখেছি। এটা আমাদের উভয়ের সাথে ভাল বসতে পারেনি। অন্যদিকে, আমার মা, যিনি নিজেই ছবিটি দেখেছিলেন, তিনি বলেছিলেন যে তিনি এটি উপভোগ করেছেন। আমি মনে করি বিভিন্ন মানুষের ভিন্ন স্বাদ আছে। ব্যক্তিগতভাবে, আমি এই ফিল্মটি দেখার পরামর্শ দেব যদি আপনার আর কিছু করার থাকে না কারণ সামগ্রিক উপস্থাপনা সম্ভবত আপনাকে হতাশ করবে।

Salute Bangla Subtitle মুভিটি দেখে আমি দুলকির সালমানের প্রতি বেশ মুগ্ধ। তিনি একটি অপ্রচলিত দক্ষিণ নায়কের ভূমিকায়, খুব বাস্তববাদী। অন্যান্য চরিত্রগুলি তার চারপাশে আবর্তিত হয় এবং মুভিটিকে সমর্থন করে। এটি আমলাতন্ত্র এবং তার সিনিয়রদের সাথে একজন ধার্মিক পুলিশ অফিসারের হতাশাকে খুব সুন্দরভাবে দেখায়

স্যালুট মুভিটি প্রথমার্ধে ধীর তবে শেষ পর্যন্ত আপনাকে নিযুক্ত রাখে। যদিও মুভিটির কিছু ত্রুটির জন্য প্রশ্ন করা যেতে পারে তবে সেগুলি ভালভাবে উপেক্ষা করা যেতে পারে।

পরিচালক একটি সিক্যুয়েলের একটি বিকল্প খোলা রেখেছেন তবে দর্শকদের আগ্রহ রাখতে এটির জন্য খুব ভাল স্ক্রিপ্ট এবং গল্পের প্রয়োজন হবে।

স্যালুট মুভিটির বেশিরভাগ রিভিউ বলে যে এটি একটি ধীরগতির বার্নার একটি ভিন্ন ধরনের কপ মুভি ইতিবাচক হিসেবে। রাজি।

Salute Bangla Subtitle থ্রিলার বলা হয়। এই সিনেমায় কোনো রহস্য বা রোমাঞ্চ নেই। (এমনকি ভাল পুরানো অরু সিবিআই ডেইরিকুরুপ্পু একটি থ্রিলার ছিল)। এবং প্রসারিত সময়ের জন্য স্যালুট প্লেইন বিরক্তিকর। না, আমি পুলিশ সিনেমার ভক্ত নই যেগুলো বাইসেপ এবং গুন্ডাদের স্লো-মোতে বাতাসে উড়ে বেড়ায়।
মুভিটির একমাত্র ইতিবাচক দিক হল দুলকারের সংযত অভিনয় এবং অপরাধের সমাধান করতে পুলিশদের মুখোমুখি হওয়া বাস্তব জীবনের দ্বিধাগুলির একটি ভাল চিত্রায়ন।

স্যালুট সত্যিই একটি ভাল তৈরি মুভি, টুইস্ট এবং টার্নগুলি সূক্ষ্ম, ডালক ভাল করেছে এবং পুরো কাস্টও করেছে, ভাল দিকনির্দেশনা আরও ভাল হতে পারত তবে কাজটি করেছে, এটি অঙ্গীকারে জ্যাকের সাথে শন পেনের ফ্লিকের কিছু উল্লেখ ছিল …হ্যাঁ এবং ভারতীয় বা মাল্লু আমাদের দর্শকদের সাথে সংযোগ করতে এটি স্পর্শ করুন…
একটি শট মূল্য

Download Bengali Subtitle

Leave a Comment

Share via
Copy link
Powered by Social Snap